On a mission

by - 13:30


Régebben naponta többször is visszanéztem, mostanában már kicsit ritkábban tévedek az oldalra, de még mindig a kedvenc blogjaim közé tartozik a zenhabits, és bár mostanában már tényleg csak olvasok, nagy ritkán jegyzetelek, de megvalósítani nem annyira szoktam, ez eléggé elkapott.
Mini-mission a mindennapokra, bár nekem nem a munkahelyi és a "legyél túl a mindennapi végtelen listán"-értelemben lesz nagyon hasznos, hanem ahhoz, hogy új dolgokat tudjak kipróbálni, meg felrázni azt a rutint, amibe eléggé beleragadtam az elmúlt pár hétben.
Eleinte ambiciózusan napi hármat akartam kipipálni (egy teljesen új dolgot, valamit, ami segít a jó szokások kialakításában/fenntartásában, és valamit, ami passzol az egészséges életmódhoz), aztán már a napi egy is jó lett volna, de múlt hét végén már nem nagyon írtam őket, és úgy már könnyű volt megfeledkezni róla...
Szóval, most írok egy bővebb listát, és pipálom, ami megvan róla... legalább napi egyesével haladva. A mai nap kivételesen tele volt új/klassz dolgokkal (spontán itthonról munka, B.-vel közös ebéddel és Starbucks-ba laptoppal beüléssel kiegészítve, zöldségchips, ami nem is sikerült rosszul, szuperegészséges saláta ebédre, Iron Man-riff gitáron), de sose lehet tudni, hogy holnapra mi lesz a lendülettel...

You May Also Like

0 megjegyzés