SummerStart

by - 4:38



Viszonylag későn, de szerencsére nem túl későn esett le, hogy mennyire közeledik a nyár, úgyhogy május eleje óta nagyobb fokozatra kapcsoltam a mozgással és sokkal egészségesebben is eszek, mint eddig- nincs óriási változás, de odáig eljutottam, hogy már tudtam szerezni egy bikinit, amiben jól érzem magam. Valamiért az elmúlt pár évben az egy strandolás/nyár lett a standard (kivéve, ha lejutottunk a Balatonhoz), és ezen nagyon szeretnék változtatni... (meg azon is, hogy ne érezzem magam nagyon rosszul fürdőruhában, ami elég sok meló, de ma délután megtudom, hogy hol tartok épp vele).
Szóval, az Elsődleges Nyári Terv az a több strandolás, de akkor már elkezdtem írni a szokásos évszakra bontott bakancslistámat, és a végén B.-t is bevonva sikerült több, mint 20 tételt összeszedni rá úgy is, hogy nagyobb, elutazós terveink most nincsenek (tavaly júniusban én mondtam fel, most májusban ő, és bár villámgyorsan lett új munkahelye, de azért akarunk hagyni pár hónapot arra, hogy anyagilag helyrerázódjunk és lehessen hosszabb távon is gondolkodni).
Van rajta egy csomó gasztro (churros és különböző jegeskávék), újdonságok (új futópályát találni, e-bike és elektromos kisautó) és hagyományok (rakparton fröccs, szalonnasütés...), meg persze a legeslegfontosabb: alig 20 nap múlva Foo Fighters! Addig még lesz pár jó dolog, de egyértelműen ezt várom a legjobban az egész nyárból...

You May Also Like

0 megjegyzés