Tavaszi szél tag

by - 2:32

Rékánál láttam ezt a tag-et, és mert próbálok minél jobban ráhangolódni a tavaszra (és nem csak április végén észbekapni, hogy a nagy része már el is telt, mint ahogy általában történik), neki is ugrottam a kitöltésnek :)

1. Mi az első szó, ami eszedbe jut a Tavaszról?
Friss

2. Mi a kedvenc tavaszi “jeleneted”?
A reggelek, amikor már süt a nap és tiszta kék az ég, kicsit fúj a szél, és még nincs nyári meleg, de már zöldülnek a fák.

3. Mit tartasz kihívásnak benne?
Kivárni, amíg tényleg meleg lesz, és nem tornacipőt és bőrdzsekit hordani március 1.-től akkor is, ha reggelente csak 1-2 fok van és megfagyok benne.

4. Mi a legnagyobb terved az idei tavaszra?
Folytatni a biciklizést és futást (kipróbálni új futópályákat), visszaállni a clean eatingre és annyi epret enni, amennyit csak tudok. Emellett van egy tavaszi to do-listám szabadtéri mozizással, piknikekkel, Károlyi-kertben reggelivel és Budapest 100-zal.

5. Fagyizol az első napsütéssel?
Igen, amint nyitnak a fagyizók, már ott vagyok. Múlt szombaton a Levendulában találtam kürtőskalács ízűt, de egyelőre idén a csokis keksz a kedvenc.

6. Mikor mered eltenni a téli ruháid?
Túl hamar, mindig túl hamar. Ténylegesen nem süllyesztem el őket már február végén, de hordani csak akkor hordok télikabátot vagy csizmát, ha nagyon muszáj.

7. Számodra milyen “színű” a tavasz?
Levélzöld, kb. mint a fenti kép.

8. Érintett valaha a “tavaszi fáradtság” ? Ha igen, mit tettél ellne?
Az elmúlt pár évben annyira el voltam foglalva a munkahelyi problémákkal, hogy alig vettem észre, hogy egyáltalán tavasz van, és mindig fáradt voltam, nem csak ilyenkor. Idén annyira hiányzott már a napsütés és a kinti sportok, hogy biztos voltam benne, hogy amint újra tudom őket kezdeni, minden jobb lesz, de nem igazán, hetek óta rosszul alszok, és estére már nem marad semmi energiám.
Próbálok visszaállni az egészségesebb kajákra, a multivitaminra és a heti min. 3* sportra, és remélem, hogy gyorsan hat...

9. Kertészkedős típus vagy? Ha igen, ez hogyan zajlik nálad?
Sajnos még az ikeás papírpoharas fűszernövények se bírták a lakást, szóval nem, ezzel várnom kell a költözésig, de ha lenne végre egy erkélyem, biztos, hogy lenne saját paradicsomunk.

10. Keress egy tavaszi verset, ami tetszik!
Nézegettem, nem találtam, átálltam a dalszövegekre, de alaposabb hallgatás után rájöttem, hogy bár nekem nagyon tavaszi hangulatú, a Napos oldal a szöveg szerint igazából nyári, szóval lehet idézet?
"No winter lasts forever, no spring skips its turn". (Hal Borland)

+1. Rajzold le mit/miket szeretsz a legjobban a tavaszban, és írd le milyen élmény volt!
Nem tudok rajzolni, de nagyon szeretek firkálni (mondjuk mióta nem járok egyetemre és nincsenek végtelenbe nyúló meetingjeim se, kevesebb rá az alkalom), szóval csak összeszedtem pár apróságot, ami először az eszembe jutott (és volt hozzá Pinterest-ihletforrás).

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Jaj nagyon cuki lett a rajz!! Köszönöm, élmény volt olvasni!!! <3

    VálaszTörlés
  2. Jaj nagyon cuki lett a rajz!! Köszönöm, élmény volt olvasni!!! <3

    VálaszTörlés